Sunday, July 26, 2009

kepenatan

TIKET BAS AKU..HUHU..KULIM-A.STAR
aku baru smp uum dr kampg petang td.. dlm pkul 7 aku smp..smp2 je aku terus solat asar then kna blari2 anak pg dewan muazam shah..penat..huhu
aku ada integrasi kat situ..
kna tgk konsert diraja jubli perak
sempena ulangtahun k 25 uum..
ada gak artis yg dtg..
tomok,norynn aziz n izwan pilus
aku kna pg dewan 2 pkul 7.30 tapi mjlis stat kul 9..
mmg betul2 penat ari nie
bayangkan aku btolak dr kulim pukul 1.30 pastu smp alor atar kul 3.30 then ambk bas dr si2 kul 5..
kul 7 bru smp bilik..
bkan penat ap, penat dok dlm bas je
huhu
actually sekarang nie bru aku rasa nek bas jauh2 nie
masa kat matrik dlu, asal nk balik je call ayah dtg ambk
padan muka aku sekarang..
tapi ad hikmah gak
aku dapat bdikari la ckit
klu x evrthg depends on my parents...
i'm still in the process to change myself..
i want to a new juniza!!
4 the positive side OK!
i hope i can do it...

No comments: